INFORMACJA DLA MIESZKAŃCÓW

INFORMACJA   DLA   MIESZKAŃCÓW!!!

W trosce o  wspólne bezpieczeństwo Zarząd Spółdzielni podtrzymuje decyzję o wprowadzeniu ograniczenia w obsłudze mieszkańców do odwołania.

Zostaje przywrócony czas pracy Spółdzielni tj. 700 - 1500

Od 06.04.2020 będą czynne KASY na dotychczasowych zasadach :

ul. Tadka Jasińskiego 1a - od poniedziałku do piątku
ul. Starzyńskiego 6c        -  poniedziałek, środa, piątek
ul. Małachowskiego 2      -  wtorek, czwartek

Prosimy mieszkańców Spółdzielni WYŁĄCZNIE o kontakt telefoniczny  lub  mailowy.

Pogotowie awaryjne bez zmian.

INFORMACJE 

Dział członkowsko-mieszkaniowy będzie nieczynny do odwołania.

Dział opłat eksploatacyjnych udziela informacji WYŁĄCZNIE drogą telefoniczną lub mailową.

Administracje Osiedli przyjmują interesantów WYŁĄCZNIE w przypadku wystąpienia AWARII.

               SEKRETARIAT – 75 644 61 60      

ADM 1 – 75 644 61 81      ADM 2 – 75 644 61 82

ADM 3 – 75 644 61 83      ADM 4 – 75 644 61 84 

Wejścia do biur budynku Zarządu i biur administracji osiedlowych będą ograniczone.

TERMIN PŁATNOŚCI za marzec br. zostaje przesunięty do   10 kwietnia br. (bez naliczania odsetek).

Liczymy na Państwa zrozumienie!